Od zawsze wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu. Gdy otwierasz swoją pierwszą działalność gospodarczą masz masę pomysłów i jeszcze więcej obaw. W czasach mediów społecznościowych, blogów, portali internetowych promowanie swojej marki wydaje się dość łatwe. Nic bardziej mylnego. Osoby próbujące zwiększyć zasięgi na swoich stronach wiedzą jak ciężko jest pozyskać odbiorców i zachęcić ich do odwiedzania witryn.

I tutaj z pomocą przychodzi nam Ola Budzyńska,  znana w sieci jako Pani Swojego Czasu. Jeżeli nie wiecie o kim mowa, musicie koniecznie odwiedzić stronę internetową PSC oraz Instagrama na którym śledzimy codzienne dość intensywne życie autorki. Ola jest ekspertem w organizowaniu czasu pracy dla kobiet. Ma ponad 55 000 fanów na fanpage, 20 000 followerów na Instagramie oraz dwie grupy FB z 40 000 członków.

Kto jak kto ale ta Pani wie jak wypromować swoją osobę w sieci i robi to w bardzo pozytywny sposób.  Ola wydała ostatnio ebooka “Promocja i sprzedaż w biznesie online – autentycznie, bez ściemy i po ludzku”. Co znajdziemy w ebooku ? Nauczymy się jak nie bać się sprzedawać, jak wyróżnić się w sieci i być autentycznym. Dla osób prowadzących blog jest to pozycja obowiązkowa. Dowiecie się o czym pisać, jak często oraz jak promować blog w mediach społecznościowych.

 

Osobiście lubię tradycyjne książki i ebooki nie są moją ulubioną formą do czytania.           Do zakupu ebooka skusiła mnie siła internetowej reklamy i fakt, że porady Oli w cotygodniowej “Kawie z Budzyńską” bardzo pomogły mi w organizowaniu czasu w pracy. Najbardziej spodobał mi się rozdział poświęcony postom na Instagramie, gdzie dowiedziałam się wielu nowych rzeczy.

Cena ebooka to obecnie 99 zł. Jeżeli z mediami i biznesem macie wiele wspólnego to musicie zastanowić się nad wydaniem prawie stówki. W pakiecie otrzymujecie ebook w formacie PDF, bonusowy audiobook spakowany w formacie .zip oraz w formacie epub i mobi.

Gdy prowadzicie blog, promujecie swoją markę w sieci i chcecie to robić lepiej, ebook jest dla Was. Jeśli dopiero zaczynacie swoją przygodę z mediami społecznościowymi z pewnością po wdrożeniu kilku porad Oli, wasze statystyki ostro podskoczą w górę.

9 Replies to “Jak wypromować swój biznes w sieci. Ebook dla blogerów.

  1. Bardzo mylne przekonanie o łatwości lub wręcz braku takiej potrzeby widoczności dla firmy w internecie. To zdecydowanie długotrwały ale koniecznie przemyślany proces.

  2. Ten tylko wie, który sam sprobował… To nie tylko kwestia czasu, ale przede wszystkim pomysłu i konsekwencji. Dzięki – może również skuszę się na tego e-booka.

  3. Znam Panią Swojego Czasu i jestem w jej grupie, przychodzi do mnie nawet jej newsletter, ale niestety nie mam póki co kiedy bardziej zaangażować się w czytanie postów na grupie czy uczestniczyć w jej webinarach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.