Jak wypromować swój biznes w sieci. Ebook dla blogerów.
Od zawsze wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu. Gdy otwierasz swoją pierwszą działalność gospodarczą masz masę pomysłów i jeszcze więcej obaw. W czasach mediów społecznościowych, blogów, portali internetowych promowanie swojej marki wydaje się dość łatwe. Nic bardziej mylnego. Osoby próbujące zwiększyć zasięgi na swoich stronach wiedzą jak ciężko jest pozyskać odbiorców i zachęcić ich do odwiedzania witryn.
I tutaj z pomocą przychodzi nam Ola Budzyńska, znana w sieci jako Pani Swojego Czasu. Jeżeli nie wiecie o kim mowa, musicie koniecznie odwiedzić stronę internetową PSC oraz Instagrama na którym śledzimy codzienne dość intensywne życie autorki. Ola jest ekspertem w organizowaniu czasu pracy dla kobiet. Ma ponad 55 000 fanów na fanpage, 20 000 followerów na Instagramie oraz dwie grupy FB z 40 000 członków.
Kto jak kto ale ta Pani wie jak wypromować swoją osobę w sieci i robi to w bardzo pozytywny sposób. Ola wydała ostatnio ebooka “Promocja i sprzedaż w biznesie online – autentycznie, bez ściemy i po ludzku”. Co znajdziemy w ebooku ? Nauczymy się jak nie bać się sprzedawać, jak wyróżnić się w sieci i być autentycznym. Dla osób prowadzących blog jest to pozycja obowiązkowa. Dowiecie się o czym pisać, jak często oraz jak promować blog w mediach społecznościowych.
Osobiście lubię tradycyjne książki i ebooki nie są moją ulubioną formą do czytania. Do zakupu ebooka skusiła mnie siła internetowej reklamy i fakt, że porady Oli w cotygodniowej “Kawie z Budzyńską” bardzo pomogły mi w organizowaniu czasu w pracy. Najbardziej spodobał mi się rozdział poświęcony postom na Instagramie, gdzie dowiedziałam się wielu nowych rzeczy.
Cena ebooka to obecnie 99 zł. Jeżeli z mediami i biznesem macie wiele wspólnego to musicie zastanowić się nad wydaniem prawie stówki. W pakiecie otrzymujecie ebook w formacie PDF, bonusowy audiobook spakowany w formacie .zip oraz w formacie epub i mobi.
Gdy prowadzicie blog, promujecie swoją markę w sieci i chcecie to robić lepiej, ebook jest dla Was. Jeśli dopiero zaczynacie swoją przygodę z mediami społecznościowymi z pewnością po wdrożeniu kilku porad Oli, wasze statystyki ostro podskoczą w górę.
fajna srawa musi być taki ebook
Większość pozycji autorki jest ciekawa i fajnie wydana.
Myślę, że może to być ciekawa pozycja.
Jest ciekawa i bardzo pouczająca.
Bardzo mylne przekonanie o łatwości lub wręcz braku takiej potrzeby widoczności dla firmy w internecie. To zdecydowanie długotrwały ale koniecznie przemyślany proces.
Dodatkowo gdy jest się samoukiem proces ten może trwać latami.
Ten tylko wie, który sam sprobował… To nie tylko kwestia czasu, ale przede wszystkim pomysłu i konsekwencji. Dzięki – może również skuszę się na tego e-booka.
Koniecznie. Jak dla mnie poradnik pierwsza klasa.
Znam Panią Swojego Czasu i jestem w jej grupie, przychodzi do mnie nawet jej newsletter, ale niestety nie mam póki co kiedy bardziej zaangażować się w czytanie postów na grupie czy uczestniczyć w jej webinarach.